Program

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z  programem II Międzynarodowej Konferencji DISASTER RISK REDUCTION 2015.

Program Konferencji FINAL Programme DRR 2015 Warsaw

Program Sesji Posterowej  FINAL Poster Exhibit Hall DRR 2015 Warsaw

(Aktualizacja: 6.10.2015 r.)

 

Szanowni Uczestnicy Konferencji DRR 2015,

Dziękujemy za zainteresowanie II Międzynarodową Konferencją Disaster Risk Reduction 2015!

Ostateczna wersja programu będzie dostępna na początku października i będą Państwo poinformowani o tym pocztą elektroniczną (e-mail). Od obecnej chwili są możliwe jedynie niewielkie zmiany w programie.

Drukowana wersja programu będzie załączona w materiałach konferencyjnych. Sam program zawierać będzie nazwiska Uczestników referujących (przynajmniej jednego Autora lub Współautora, który uiścił opłatę konferencyjną) (http: //www.drr.uw .edu.pl / wordpress /? page_id = 435)

Lista wszystkich Uczestników DRR 2015, wraz z nadesłaną afiliacją, zostanie załączona do materiałów konferencyjnych.

 

Rejestracja będzie uruchomiona w czwartek, 15 października o godz. 8:00 i otwarta do godz. 12:00.

Wszyscy Referujący są uprzejmie proszeni o przekazanie prezentacji Power Point i / lub posteru podczas rejestracji przed rozpoczęciem konferencji.

Osoby zainteresowane mogą przesłać swoją prezentację na adres rrkz@uw.edu.pl przed konferencją (odebranie prezentacji zostanie potwierdzone przez e-mail).

 

Serdecznie zapraszamy wszystkich Uczestników do głosowania w ankiecie na najlepsze postery. Główna ekspozycja posterów będzie miała miejsce podczas pierwszego dnia konferencji (czwartek). Rozdanie nagród odbędzie się drugiego dnia konferencji (piątek).

 

WAŻNE INFORMACJE

PREZENTACJA /REFERAT:

Język slajdów: angielski (lub polski z angielskimi elementami)

Będą przyjmowane prezentacje wykonane w Power Point (lub jpg.), pdf.,

MP4 (16: 9),  HD (1080p).

Język wygłoszenia referatu: angielski lub polski (tłumaczenie symultaniczne będzie dostępne dla wszystkich Referujących)

Czas: wygłoszenie prezentacji nie powinno przekroczyć 15 minut

 

POSTER

Uprzejmie prosimy o przekazanie swojego posteru poczas rejestracji pierwszego dnia konferencji (8:00 – 09:00; koniecznie przed godz. 12). Sesja posterowa zaplanowana jest na pierwszy dzień konferencji (czwartek), 15 października w godz. 12: 00-12: 30. Autorów posterów prosimy o obecność przy swoich plakatach oraz rozmowę na ich temat z zainteresowanymi Uczestnikami konferencji.

Plakaty naukowe będą montowane przez naszych Wolontariuszy w godz. 8-11:45. Po zakończeniu konferencji prosimy o odebranie swoich prac w rejestracji.

 

POŻYTECZNE INFORMACJE

Miejsce konferencji: Stadion Narodowy w Warszawie (Stadion Narodowy)

Sala konferencyjna „Londyn”: Poziom 2 (winda).

http://www.warsawtour.pl/en/tourist-attractions/national-stadium-stadion-narodowy-164385.html

 

JAK DOJECHAĆ

Przyjazd taksówką: wejście od ulicy Zielenieckiej (brama 1).

Przyjazd tramwajem lub autobusem: wejście od Ronda Waszyngtona (brama 2)

http://www.pgenarodowy.pl/kontakt/dojazd

Jest możliwość skorzystania z parkingu dla samochodów – prosimy o wcześniejszy kontakt z nami (wjazd: brama 6).

Metro: Stacja Stadion Narodowy (brama 1, należy się liczyć z nieco dłuższym dojściem)

Mapa dojścia do Wejść Stadionu Narodowego

Mapa Stadion Narodowy

Plan piętra http://www.pgenarodowy.pl/upload/editor/file/Centrum%20Konferencyjne%20plan%20ogolny.pdf

Z niecierpliwością oczekujemy Państwa przyjazdu oraz udziału w Konferencji DRR 2015!

 

 

&&&

Konferencja obejmować będzie następujące zagadnienia:
Zjawiska ekstremalne w zmieniającym się środowisku.

Zarządzanie ryzykiem klęsk żywiołowych.

Społeczno-ekonomiczne aspekty klęsk żywiołowych.

Minimalizacja skutków klęsk żywiołowych w rozwiązaniach lokalnych
i regionalnych.

Rola państwa i odpowiedzialność obywatela.

 

ZAAKCEPTOWANE WYSTĄPIENIA I PREZENTACJE

do udziału w Disaster Risk Reduction Conference

 

Z przyjemnością pragniemy poinformować, że przewidujemy trwanie konferencji w dniach 15-16 października 2015 r. w godzinach 9:00 – 18:00. Rejestracja rozpocznie się w czwartek (15.10.) o godz. 8:00.